19 lutego 2015

777! Pudełko na bransoletkę / A bracelet box

Witam serdecznie,
Hello,

Pudełko, które za chwilę pokażę powstało w dość nietypowych okolicznościach, powiedziałabym w warunkach polowych ;) W związku z przeprowadzką wszystkie przydasie i narzędzia pochowane mam w szczelnie pozamykanych kartonach. Udało mi się na szczęście dostać do niewielkich zasobów, które wykorzystałam do ozdobienia tekturowego pudełka po śrubkach załączonych do jednej z szaf z IKEI, którą właśnie skręciłam ;)
Tym sposobem powstało opakowanie na złotą bransoletkę, który to komplet może być świetnym prezentem, może już nie walentynkowym, ale na Dzień Kobiet na pewno ;)

A box below was created in quite unusual circumstances ;) Because of the move all my scrap-things are closed in cartons. Luckily, I managed to get some materials and tools out and I used them to decorate a cardboard box that used to keep some screws, attached to one of the wardrobes from IKEA I have just assembled ;)
This way I created a jewellery box, that can be a great gift, if no longer for the Valentine's daysurely for the Women's Day;)








A oto materiały ze ScrapCafe, które użyłam w pracy:
And here are the materials from the ScrapCafe I used in my work:

UHK Gallery - Holmes in love - Adler   UHK Gallery - Holmes in love - Letter   UHK Gallery - Holmes in love - Badziki   Kosteczki dystansujące samoprzylepne 3mm

Pozdrawiam!
Cheers!

2 komentarze:

Katkowerekodzielo pisze...

Piękne pudełko po śrubkach, bardzo mi się podoba:)

Katkowerekodzielo pisze...

Piękne pudełko po śrubkach, bardzo mi się podoba:)