27 listopada 2012

409 ! kartki i notes


Witam serdecznie naszych odwiedzających.
Mam dziś dla Was dwie świąteczne  kartki. Poniższą ostemplowałam pięknym świątecznym motywem i dodałam mu wyrazistości poprzez embossing oraz preparat 3D. Koronka uzyskana przez dziurkacz , a na niej również kropki 3D
 Ta natomiast praca odbiega od klimatu ;)
Tak wyglądają zainteresowania ośmiolatków, czyli czachy i gry :)
Miało być mrocznie, dużo kropek "odstających"  i czacha. Kropki uzyskałam dzięki niezastąpionym klejom w brokacie , do tego perełki , czarny tusz  i wykrojnik w owalu.
.
 Tu mroczne wcielenie ;)
użyte materiały

Ranger - Liquid Pearls - Onyx Pearl

Ranger - Detail black - Superfine

Tsukineko - Embossing Stamp Pad - Clear

Ranger - Stickles glitterglue - Silver

Papermania - Capsule Collection - Aqua

Clearsnap - ColorBox - Pigment Ink - Cranberry

Tsukineko - StazOn - Jet Black

Ranger - Distress Ink pad - Frayed Burlap

Tonic Studios - Dotty Border

 Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczoru ;))

Filka

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

wow mroczne wcielenie czachy jest super. Idealny klimat dla ośmiolatków :)) Bardzo mi się podoba :)