26 lipca 2012

348! Najlepsze życzenia

Ponieważ nie dysponuję jeszcze wystarczającą ilością czasu na zabawę papierkami, a z drugiej strony strasznie ciągnie do kleju, nożyczek, stempli i tuszów, to postanowiłam zrobić przynajmniej karteczkę - na imieniny dla pewnej Ani :)


Centralną część stanowi.... nieudane ATC :) Chciałam zrobić tło do ATC, a potem straciłam koncepcję na resztę, ale że podobały mi się te kropeczki i kwiatki, to postanowiłam wykorzystać je w kartce. Do stemplowania i cieniowania użyłam tuszy Distress Tea dye, Antique linen i Fired brick.


Pozdrawiam serdecznie!

MATERIAŁOZNAWSTWO:
Ranger - Distress Ink pad - Tea dye
Ranger - Distress Ink pad - Antique linen
Ranger - Distress Ink pad - Fired brick
Martha Stewart - Half Daisy - Edger

1 komentarz:

Lidka pisze...

śliczna kartka i przepiękna kolorystyka!