11 czerwca 2012

320! Ślubna mięta

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza więc sięgam po jasne i świeże kolory. Dziś mam do pokazania kartkę w mojej ulubionej bieli z dodatkiem mięty, ale głównym elementem ozdobnym jest dość nietypowy kwiat, z którego jestem  baardzo zadowolona bo w końcu wykorzystuje wykrojnik, który długo przeleżał w mojej szufladzie. Kwiat zrobiłam z wykrojnika Marianne Design- kwiatki 



 Umieściłam go na pięknym tagu wyciętym z zestawu Spellbinders , który ozdobiłam perełkami Kars. Błyszcząca etykieta to srebrne naklejki Anita's, które mają tłoczenia. W rzeczywistości pięknie to wygląda.


Jedną naklejkę poświęciłam na wycięcie dziurkaczem Doily Lace :)



Do kartki dorzuciłam jeszcze bardzo uniwersalną gałązkę Marianne D i dosłownie dwa kryształki Papermanii
W rzeczywistości kartka wygląda bardziej delikatnie ale musiałam jakoś wyeksponować elementy srebrne by Wam pokazać że są naprawdę fajne.

Mam nadzieję że słońce do nas szybko wróci i znowu będzie nas rozgrzewać jak w majowy weekend...

Udanego dnia!

MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE
Marianne Design- kwiatki 
Spellbinders- zestaw wykrojników
Kars - półperełki
Doily Lace - dziurkacz brzegowy
 Marianne D - ptaszek na gałązce
Papermanii- kryształki
Kosteczki 3D



2 komentarze:

Magdalena Deberny pisze...

Wow ale piękna!! A ten kwiatek mnie zaskoczył absolutnie... Nie mam tego wykrojnika ale nie wiedziałam że z niego można takie cudo wykonać :)

Nowalinka pisze...

Fantastyczna, kwiatek wygląda niesamowicie! :)