20 marca 2012

264! Nowe projektantki

Witam Was wtorkowym wieczorem.
Przyszedł czas, na ogłoszenie wyników naboru do naszego DT.
Spośród wszystkich zgłoszeń, które do nas przysłaliście (a było ich naprawdę sporo), bardzo ciężko był mi wybrać.  Przeglądałam Wasze blogi milion razy, za każdym zawężając wybór (przy okazji odkryłam wiele pięknych prac, ale to już inna historia).

Ale nie przedłużając - bardzo mi miło, że do naszej stałej ekipy, która wspiera mnie dzielnie praktycznie od początku (dziękuje Monia, Matilde i Filka), dołączają aż trzy zdolne osóbki.
A są nimi:










Mam nadzieję, że dziewczyny będą Was mocno inspirowały swoimi pracami :)
Pozdrawiam ciepło
mag

9 komentarzy:

JagaBa pisze...

Baaaardzo się cieszę ,ze będę w tak zacnym gronie:)))To wielki zaszczyt dla mnie!
Dziękuję:****

Karolina Bajek pisze...

Gratulacje dla Dziewczyn :):)

ArtIs pisze...

Jestem prze...szczęśliwa, że mogłam dołączyć do tak wspaniałych i kreatywnych osób. Dzięki!

kachna pisze...

gratulacje dziewczyny !!!
super wybór mag :)

Evik pisze...

GrATULACJE! to teraz będzie się działo! ;P

Szara pisze...

Gratulacje!! :) Co prawda tylko Wiśni nie kojarzę, ale już nadrabiam zaległości i jestem pod wrażeniem :)

Wiśnia pisze...

dziękuje za takie ogromne wyróżnienie...mam nadzieje że was nie zawiodę hehe

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Gratuluję dziewczyny!!! I już czekam na Wasze pomysły :D

Ola pisze...

Gratulacje:)