10 sierpnia 2011

92! ... Wiadomość, tylko dla Ciebie ...

Jako, że dziś znowu środa przyszedł czas na mój kolejny wpis. Przygotowałam dość prostą karteczkę z bukietem kwiatów.


Tło stanowi 7gypsies - Nothinghill: Victoria. Z tego samego papieru powstały listki przy kwiatkach. Kwiatuszki to Prima - E line paper flowers: brown, ze środeczkami zrobionymi z kryształków Papermania - Capsule Collection - Red Hot.


Jako wykończenie doniczki użyłam dziurkacza Xcut - Scallop, a w tle pojawił się również Doily Lace. Delikatny cień na brzegach zrobiłam za pomocą distressa w kolorze Tea dye. Karteczka z napisem została przypięta słodziutkim ćwiekiem Papermania - Mini glazed brads - Pastel.



Karteczka kryje w sobie małą niespodziankę - kompozycja kwiatowa zbudowana jest na oddzielnym tagu, który można wysunąć i wpisać tam specjalne życzenia dla osoby obdarowanej, lub umieścić drobny podarunek z podobiznami królów. ;)




Materiałoznawstwo:
7gypsies - Nothinghill: Victoria
Prima - E line paper flowers: brown 
 Papermania - Capsule Collection - Red Hot
Xcut - Scallop
Martha Stewart - Edge Punch Doily Lace 
Ranger - Distress Ink pad - Tea dye
Papermania - Mini glazed brads - Pastel

4 komentarze:

IWA pisze...

Może i prosta, ale efektowna i oryginalna! Podoba mi się pomysł z ukrytym tagiem!

vena7 pisze...

Bardzo ładna karteczka ..

Ania pisze...

Świetny pomysł na karteczkę! Bardzo mi się podoba :)))

Anonimowy pisze...

Ale świetna =]
Bardzo pomysłowa i ślicznie wykonana =]