10 lipca 2011

74! ...Sezon ślubów w pełni...

U mnie również króluje tematyka ślubna. Dziś kartka ślubna - składaczek, oczywiście z ozdobionym pudełkiem.
Przy tym składaczku używałam Nellie`s Choice Wykrojnik ramki owalne w różnych kombinacjach, na pierwszej stronie największy i najmniejszy owal:



Kwiaty muśnięte brokatem Frosted Lace i mnóstwo perełek z Pearl makera. 



Tak wygląda ozdobiony tył składaczka, również z szyldem wyciętym Nellie`s Choice Wykrojnik ramki owalne i podklejonym kosteczkami 2mm.


Materiały ze Scrapcafe:
Nellie`s Choice Wykrojnik ramki owalne,

kosteczki dystansujące 2mm

brokat Frosted Lace

Pearl maker


Pozdrawiam serdecznie
Monia 

4 komentarze:

Iva pisze...

Krásná karta, krásné papíry i dekorace. Iva

Selennea pisze...

Przepiękny jest ten składak! Naprawdę, bardzo mi się podoba, zwłaszcza to łączenie w środku z tą kieszonką :)

kachna pisze...

śliczny składaczek, muszę i ja spróbować się zmierzyć z tą formą :)

Unknown pisze...

Przepiękna karteczka ślubna :) wszystko tak świetnie skomponowane i ten cudny papier (ostatnio też z niego robiłam ślubną karteczkę)... bardzo podoba mi się też forma karteczki :)